056 71 29 66
00

Wat als mijn pakje de eerste keer niet kon worden afgeleverd?

Wij trachten u steeds voldoende te informeren over de levering van uw bestelling. Indien mogelijk ontvangt u een trackingcode waarmee u uw pakket kan opvolgen.

Verwacht u een pakket? Zorg dan zeker dat er iemand beschikbaar is op het aangegeven leveradres.

Indien uw pakket door een reden buiten de schuld van Kappersmeubilair om, een tweede maal dient geleverd te worden, zullen de verzendkosten - ongeacht het aankoopbedrag - opnieuw aangerekend worden om het pakje opnieuw te versturen. De tarieven voor deze verzending zijn steeds de geafficheerde prijzen op onze webshop.


Jouw vraag / Antwoord niet gevonden?

Staat jouw vraag of antwoord niet tussen onze veelgestelde vragen? Contacteer ons dan persoonlijk. Bij Kappersmeubilair houden we van een prima klantenservice. Aarzel dus niet om ons te contacteren.

Meer info nodig? Stel uw vraag
Bel ons 056 71 29 66
Salon Ambience Nelson Sibel Furniture Sibel Efalock AGV HNC J-Line
© 2024 Hair Hub - Alle rechten voorbehouden Webdesign thinline.be